Dziennik, który nie boi się władzy

Wzrasta sprzedaż „Codziennej”

Numer 431 - 07.02.2013Temat Dnia


MEDIA „Gazeta Polska Codziennie” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w grudniu 2012 r. zanotował wzrost sprzedaży – podał portal WirtualneMedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. – Ludzie chcą znać prawdę – komentuje wynik redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Codziennej” Tomasz Sakiewicz.
W grudniu na rynku sprzedaży prasy dominowały spadki. Najwięcej straciła „Rzeczpospolita”, aż 19,63 proc. sprzedaży. Spadała również sprzedaż „Gazety Wyborczej” o 16,65 proc. Maleje także liczba czytelników popularnych tabloidów „Faktu” (-13,65 proc.) i „Super Expressu” (-12,68 proc.). W tym czasie, gdy zmniejszyła się sprzedaż wszystkich największych dzienników, znacznie wzrosła sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”. Średnia sprzedaż w grudniu 2012 r. wyniosła 32 097 egzemplarzy dziennie, co oznacza wzrost o 11,32 proc.
Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”, jest zadowolony z wyników i wskazuje kilka czynników, które złożyły się na sukces gazety. – Większość dzienników jest do siebie bardzo podobna

zawartość zablokowana

Autor: Jacek Liziniewicz


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się





Nasz Twitter


Nasz Facebook

















GAZETA POLSKA CODZIENNIE

ogólnopolski dziennik o profilu społeczno politycznym wydawany od 9 września 2011 roku.
DZIENNIK, KTÓRY NIE BOI SIĘ WŁADZY