„Wydawca dziennika Gazeta Polska Codziennie przeprasza byłego Zastępcę Dyrektora Delegatury ABW w Olsztynie Pana ppłk Pawła P. za to, że naruszył Jego dobra osobiste, tj. godność i dobre imię poprzez opublikowanie w dzienniku Gazeta Polska Codziennie oraz na portalu internetowym gpcodziennie.pl artykułu z dnia 9 września 2015r. pod tytułem „Seksafera w ABW”. Artykuł zawierał zarzut dopuszczenia się przez Pana ppłk Pawła P. molestowania seksualnego na szkodę jednej z funkcjonariuszek. Wydawca oświadcza, ze przedmiotowe twierdzenie było nieprawdziwe. Pozostałe tezy sformułowane w artykule wskazujące na stosowanie przez Pana ppłk Pawła P. mobbingu nie zostały potwierdzone po przeprowadzeniu postepowania dyscyplinarnego, zakończonego uniewinnieniem Pana ppłk Pawła P. W konsekwencji zarzuty te okazały się nieprawdziwe i krzywdzące dla byłego Zastępcy Dyrektora Delegatury ABW w Olsztynie Pana ppłk Pawła P. Wydawca wyraża ubolewanie z powodu naruszenia dóbr osobistych byłego Zastępcy Dyrektora Delegatury ABW w Olsztynie Pana ppłk Pawła P. i oświadcza, że zaniecha podobnych działań naruszających jego dobra osobiste w przyszłości.”

Wzrasta sprzedaż „Codziennej”

Numer 431 - 07.02.2013Temat Dnia


MEDIA „Gazeta Polska Codziennie” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w grudniu 2012 r. zanotował wzrost sprzedaży – podał portal WirtualneMedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. – Ludzie chcą znać prawdę – komentuje wynik redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Codziennej” Tomasz Sakiewicz.
W grudniu na rynku sprzedaży prasy dominowały spadki. Najwięcej straciła „Rzeczpospolita”, aż 19,63 proc. sprzedaży. Spadała również sprzedaż „Gazety Wyborczej” o 16,65 proc. Maleje także liczba czytelników popularnych tabloidów „Faktu” (-13,65 proc.) i „Super Expressu” (-12,68 proc.). W tym czasie, gdy zmniejszyła się sprzedaż wszystkich największych dzienników, znacznie wzrosła sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”. Średnia sprzedaż w grudniu 2012 r. wyniosła 32 097 egzemplarzy dziennie, co oznacza wzrost o 11,32 proc.
Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”, jest zadowolony z wyników i wskazuje kilka czynników, które złożyły się na sukces gazety. – Większość dzienników jest do siebie bardzo podobna

zawartość zablokowana

Autor: Jacek Liziniewicz


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się