Polska promuje się w Astanie

numer 1753 - 20.06.2017Gospodarka

Międzynarodowa wystawa w Astanie to szansa na promocję polskiej gospodarki oraz pogłębienie współpracy gospodarczej pomiędzy Polską a Kazachstanem i innymi krajami centralnej Azji. Ważnym elementem naszej obecności na EXPO w Astanie jest polski pawilon, w którym zorganizowano ekspozycję pokazującą m.in. osiągnięcia polskiej nauki i przemysłu.





Otwarta 10 czerwca w stolicy Kazachstanu wystawa EXPO 2017 to jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczo-promocyjnych w tym roku na świecie. W imprezie bierze udział ponad 100 państw i organizacji międzynarodowych. Organizatorzy liczą, że wystawę odwiedzi w sumie 5 mln osób. – W Astanie promujemy wizerunek Polski jako kraju nowoczesnego, umiejętnie czerpiącego ze swoich tradycji, szanującego uniwersalne wartości i aktywnie angażującego się w ważne dla społeczności międzynarodowej inicjatywy. Państwa, którego najważniejszym zasobem są ludzie, ich kreatywność i pozytywne cechy: pracowitość, serdeczność, gościnność, silne poczucie tożsamości narodowej, poszanowanie wartości rodzinnych – mówi Andrzej Stefański, komisarz generalny Sekcji Polskiej EXPO Astana 2017.Wizytówką naszego uczestnictwa w Międzynarodowej Wystawie EXPO 2017 jest pawilon polski, w którym zorganizowano ekspozycję pokazującą m.in. osiągnięcia polskiej nauki i przemysłu związane z przewodnim tematem wystawy „Energia przyszłości”. Częścią ekspozycji jest też polska restauracja, promująca kandydaturę Łodzi do organizacji Międzynarodowej Wystawy EXPO w 2022 r



zawartość zablokowana

Autor: Andrzej Ratajczyk


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się