Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Dobra etykietka przyciąga klientów

Dodano: 14/07/2017 - numer 1774 - 14.07.2017
Zarówno wygląd, jak i informacje na etykietce w dużym stopniu oddziałują na kupujących – twierdzą australijscy naukowcy. Zdaniem badaczy z University of Adelaide konsumenci kupujący wina kierują się informacjami na etykietce o wiele bardziej, niż dotychczas sądzono. Według australijskich naukowców informacje na butelce wina są bardzo ważne. Klienci przejmują się nią do tego stopnia, że krótki opis może wpływać zarówno na ich emocje, jak i wybór. Okazuje się, że jeśli jest on profesjonalnie wykonany i przypadnie do gustu kupującym, to są oni skłonni zapłacić za butelkę wina więcej. Badania naukowców z University of Adelaide zostały opublikowane niedawno w periodyku „Food Research International”. Zdaniem zajmujących się tym problemem naukowców sam wybór, przed którym stoi klient w sklepie
     

33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze