​Kampania potrzebna jak tlen

numer 1823 - 11.09.2017Opinie

W 2012 r. rząd Donalda Tuska zlecił wartą miliony złotych kampanię promującą pomysł PO dotyczący obniżenia wieku emerytalnego. Zamówienie akcji obejmującej spoty telewizyjne, billboardy, reklamę w prasie i internecie miało miejsce, zanim doszło w tej sprawie do porozumienia między PO a PSL-em, a ówczesny lider ludowców został postawiony przed faktem dokonanym. Z pieniędzy publicznych wydano miliony na propagandę Platformy, podobnie jak z pieniędzy podatników odbywały się kampanie reklamowe polityków PSL-u i PO pod pretekstem np. promocji regionu



zawartość zablokowana

Autor: Joanna Lichocka


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się