Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Wielki sukces „Gazety Polskiej”

Dodano: 21/09/2017 - numer 1832 - 21.09.2017
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
MEDIA \ Liderem wzrostu sprzedaży wśród tygodników w lipcu br. została „Gazeta Polska” – ogłosił portal Wirtualnemedia.pl. – Wszystko wskazuje na to, że udało się nam przełamać negatywną tendencję na rynku tygodników – ocenia Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”. W zestawieniu obejmującym lipiec 2016 i lipiec 2017 r. „Gazeta Polska” odnotowała największy wzrost sprzedaży wśród tygodników wynoszący 14,91 proc. Średnia sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 36 294 egzemplarze. Co więcej, w porównaniu z czerwcem 2017 r. sprzedaż „GP” wzrosła o 3,86 proc. i wyniosła 34 944 egzemplarze. Co ciekawe, większość tygodników – na czele z prowadzonym przez Tomasza Lisa „Newsweekiem” oraz „Polityką” – zanotowała spore spadki. W porównaniu z czerwcem 2017 r. sprzedaż „Newsweeka” w lipcu spadła o 18,
     

48%
pozostało do przeczytania: 52%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze