Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Między blogiem, ekshibicjonizmem i polityką

Dodano: 01/12/2017 - numer 1891 - 01.12.2017
Nowe media \ Zatarta granica  Instagram, podobnie jak Facebook czy Twitter, opanowuje rynek mediów społecznościowych. Znajdziemy tam wszystkich i wszystko: polityków, celebrytów, modelki i zwykłych użytkowników. Prowadzą internetowy pamiętnik, ale też pokazują (przypominają) całemu światu, że istnieją.  W 2017 r. z Instagrama (serwis, w którym użytkownicy publikują swoje zdjęcia) korzystało w Polsce ponad 3 mln internautów. Największą popularnością – co zrozumiałe – cieszą się profile gwiazd: Roberta Lewandowskiego, Joanny Krupy, Anny Chodakowskiej czy modelki Joanny Kuchty. Z analiz wynika, że z aplikacji częściej korzystają kobiety – 72 proc. użytkowników. Co ciekawe, sporą grupę stanowią nastolatki w wieku 13–17 lat (28 proc. wszystkich kobiet). Średnio dziennie na
     

13%
pozostało do przeczytania: 87%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze