​Dwa miliony aplikacji IKO

numer 1896 - 07.12.2017Gospodarka



FINANSE W ciągu ostatniego roku podwoiła się liczba aktywnych aplikacji IKO. Od stycznia klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 32 mln transakcji. To najpopularniejsza i najlepiej oceniana mobilna aplikacja bankowa w Polsce.

Sektor finansów jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie, a PKO Bank Polski jako lider polskiej bankowości wyznacza trendy. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania – mówi prezes zarządu PKO BP Zbigniew Jagiełło. 

70 proc. klientów wszystkich polskich banków korzysta z płatności blik, która wywodzi się z aplikacji IKO. Sama aplikacja uzyskuje średnią ocenę 4,7 (w skali od 0 do 5) w trzech najważniejszych sklepach z aplikacjami mobilnymi: AppStore, Google Play i Windows Phone Store. 

W ostatnim roku funkcje IKO zostały wzbogacone o płatności zbliżeniowe dla kart Mastercard, o płatność blikiem w urzędach, zakupy w internecie Blik One Click czy nowe rodzaje przelewów (zagraniczne, podatkowe i natychmiastowe Expres Elixir). Wprowadzono też możliwość wnioskowania o debet na koncie, pożyczkę gotówkową oraz zakup ubezpieczenia podróżnego. Co trzecia pożyczka gotówkowa sprzedawana jest poprzez aplikację mobilną



zawartość zablokowana

Autor: pch


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się