Nowa strategia Grupy PZU

numer 1922 - 11.01.2018Gospodarka

INNOWACJE 22 mln klientów, 80 proc. gospodarstw domowych, 165 mld kredytów, 150 tys. pracowników – z tymi aktywami Grupa PZU jest polskim liderem w dziedzinie ubezpieczeń. Jednak chcąc połączyć wszystkie aktywności, zarząd i rada nadzorcza PZU SA zaktualizowały strategię działania grupy.

Nowy model działania Grupy PZU łączy wszystkie jej aktywności i integruje je wokół klienta – powiedział prezes spółki Paweł Surówka podczas prezentacji nowej strategii. – Chcemy odejść od klasycznego modelu relacji klientów z ubezpieczycielem, w którym jedyny kontakt z firmą po zakupie polisy następuje dopiero po zaistnieniu szkody – wyjaśniał prezes Surówka.

– Nasze spółki są aktywne nie tylko w ubezpieczeniach na życie, majątkowych i zdrowotnych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości – wskazywał prezes. – W tym duchu określamy nową misję Grupy PZU: pomagamy klientom dbać o ich przyszłość. Wiceprezes PZU Tomasz Kulik wskazał, że wszystkie inwestycje grupy będą realizowane przy założeniu „bardzo wysokiego bezpieczeństwa kapitałowego”.

W strategii postawiono na nowe technologie i sztuczną inteligencję w dotarciu do klienta. PZU zamierza też wykorzystywać posiadane bazy danych



zawartość zablokowana

Autor: pch


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się