Pomoc

Oferta prenumeraty elektronicznej obejmuję dostęp do e-wydania dziennika Gazeta Polska Codziennie. Nasi czytelnicy mają dostęp do treści zmieszczonych w Gazecie czytając artykuły online, pobierając wydanie w formacie pdf lub korzystając z wersji przeznaczonej na tablety albo telefony komórkowe z systemem Android.

Poprzez stronę Gazety Polskiej Codziennie zostają Państwo przekierowani na witrynę umożliwiającą również zakup prenumeraty e-wydań tygodnika Gazeta Polska oraz miesięcznika Nowe Państwo.

  1. Jak zamawiać?
  2. Możliwości płatności
  3. Karta Klubu Telewizji Republika
  4. Płatność za pośrednictwem Poczty Polskiej, VIA – Moje Rachunki, punktów Żabka oraz Kantora Polskiego S.A.
  5. Wykupiłem prenumeratę. Co dalej?

1. Jak zamawiać?

Aby zaprenumerować Gazetę Polską Codziennie należy:

Krok 1: Wybrać kategorię „Prenumerata” (w pasku zadań, w lewym górnym rogu strony Gazety Polskiej Codziennie) a następnie wskazać interesujący nas tytułu lub pakietu tytułów.

Krok 2: Określić czas trwania prenumeraty – w nawiasach określono ilość dni, na które nadawany jest dostęp.

Krok 3: Wprowadzić swój adres mailowy oraz opcjonalnie numer Karty Klubu Telewizji Republika.

Krok 4: Wybrać formę płatności: przelew internetowy, karta kredytowa, druk/formularz przelewu lub przekazu, kupon Ukash, sms z kod MPay, portal Skycash lub Paypal.

Po przejściu powyżej procedury zostaną Państwo zaproszeni do dokonania zapłaty.

UWAGA: W przypadku problemów z płatnością prosimy o kontakt na adres mailowy: ewydanie@gazetapolska.pl, umożliwiamy wpłatę za prenumeratę bezpośrednio na nasze konto firmowe.

2. Możliwości płatności

W celu uproszczenia oraz przyspieszenia procedury zakupu prenumeraty, proponujemy Państwu płatności za pomocą platformy firmy Dotpay (www.dotpay.pl), która oferuje pośrednictwo w zakresie rozliczeń transakcji:

  • kartą kredytową (Visa, MasterCard, Diners Club/Discovery, POLCARD, JCB),
  • przelewu internetowego,
  • wpłaty gotówkowej na Poczcie Polskiej,
  • wpłaty gotówkowej poprzez VIA – Moje Rachunki, Żabkę, Kantor Polski S.A.,
  • kuponem Ukash,
  • smsem z kod MPay,
  • bezgotówkowych za pośrednictwem platform Skycash oraz Paypal.
UWAGA: Na indywidualne życzenie czytelnika umożliwiamy płatność bezpośrednio na konto firmowe. W celu uruchomienia trybu prosimy o kontakt mailowy z ewydanie@gazetapolska.pl

3. Karta Klubu Telewizji Republika

Posiadacze Karty Klubu Republika maja możliwość zakupu prenumeraty elektronicznej z 10% rabatem. W tym celu, przy zamówieniu prenumeraty, należy podać numer karty. Więcej informacji o karcie znajdziecie Państwo na stronie http://telewizjarepublika.pl/karta.html

4. Płatność za pośrednictwem Poczty Polskiej, VIA – Moje Rachunki, punktów Żabka oraz Kantora Polskiego S.A.

W przypadku wymienionych płatności należy przejść kroki 1-4 opisane w dziale „Jak zamawiać?” a następnie:
  • W momencie wybrania płatności „Przekaz przelew bankowy” – płatność za pośrednictwem Poczty Polskiej, na ekranie monitora wyświetlą się Państwu dane do przelewu (adres i numer rachunku firmy Dotpay, tytuł płatności i kwota) oraz wypełniony druk „Polecenie przelewu/Wpłata gotówkowa”. Należy wydrukować stronę lub według wzoru, własnoręcznie wypełnić druk w urzędzie pocztowym.
  • W momencie wybrania płatności „VIA – Moje Rachunki”, „Żabka”, „Kantor Polski S.A” należy pobrać i wydrukować formularz zamówienia a następnie zanieść go do jednego ze wskazanych punktów.

5. Wykupiłem prenumeratę. Co dalej?

Po poprawnym wykonaniu czynności opisanych w dziale „Jak zamówić ?” lub „Płatność za pośrednictwem …” na adres maila, wskazany podczas procedury płatności, przyjdzie wiadomość z firmy Dotpay potwierdzająca dokonanie wpłat.

W przypadku nieotrzymania potwierdzenia należy skontaktować się z firmą Dotpay (http://www.dotpay.pl/kontakt/ , tel. +48 12 688 26 00).

Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty automatycznie, na Państwa adres mailowy, zostaje wysłana wiadomość potwierdzająca uruchomienie prenumeraty oraz hasło i login niezbędny do zalogowania się na naszych stronach.

Wiadomość ta jest wysyłana jedynie na konto mailowe wykorzystane przy płatnościach.

Zamieszczone w niej dane (hasło i login) należy użyć na stronie internetowej danego tytułu (Gazety Polskiej Codziennie, Gazety Polskiej, Nowego Państwa).

W przypadku gdy wykupili Państwo dostęp do kilku tytułów, należy te same hasło i login użyć na każdej ze stron internetowych wydawnictwa.

UWAGA: Jeżeli pomimo otrzymania potwierdzenia dokonania transakcji płatniczej, nie otrzymają Państwo maila z loginem i hasłem należy:

Krok 1: Sprawdzić czy mail z loginem i hasłem nie znajduje się w Państwa skrzyńce mailowej w zakładce Spam

Krok 2: Skorzystać z następującego linka http://prenumerata.gpcodziennie.pl/przypomnij-haslo.html

Krok 3: Wprowadzić adres mailowy wykorzystany przy płatnościach i przeczytać wyświetlającą się później instrukcję.

Krok 4: Na wskazany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość zawierająca link lub adres do strony. Należy przejść na tą stronę i wprowadzić nowe hasło. Jeżeli w mailu nie wyświetlił się link prosimy o skopiowanie podanego w wiadomości adresu strony a następnie wklejenie go lub wprowadzenie do wyszukiwarki internetowej.

W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt na mail ewydanie@gazetapolska.pl