​57 proc. Polaków kupuje on-line

numer 2453 - 09.10.2019Gospodarka

HANDEL 57 proc. Polaków kupuje on-line, reszta wyłącznie w sklepach stacjonarnych – wynika z raportu EY „Konsument w dobie omni-channel”. Wskazano, że 55 proc. zamawiających produkty w sieci odbiera je osobiście w sklepie stacjonarnym.

57 proc. Polaków dokonuje zakupów on-line, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów, a artykuły spożywcze zaledwie 10 proc.), lecz także od wieku, stanu cywilnego, miejsca zamieszkania czy dochodów. Badanie EY pokazało, że większe i młodsze gospodarstwa domowe bardziej intensywnie używają kanałów on-line, natomiast mniejsze i starsze częściej wybierają sklepy tradycyjne



zawartość zablokowana

Autor: jak


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się