Szwajcarski smak coca-coli

numer 2555 - 12.02.2020Opinie

W niedzielnym referendum Szwajcarzy opowiedzieli się (63 proc.) za zakazem tzw. homofobii i jej karalnością. Helweci stawiani są za wzór demokracji, a instytucja referendum to niejako esencja ich systemu. W tym ostatnim jednak po stronie lobbystów LGBT wystąpił koncern Coca-Cola, która wykupiła pierwsze strony szwajcarskich gazet, m.in. „Die Weltwoche” i „20 Minute”. Pojawiły się na nich tęczowe grafiki z reklamą firmy. W kształty butelki tego napoju wpisano, że „Coca-Cola trafia w gust wielu Szwajcarów, bez względu na wiek, płeć, kolor skóry, religię lub orientację seksualną



zawartość zablokowana

Autor: Bogdan Dobosz


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się





reklama

















#DziękujeMyZaOdwagę