reklama


​Wielka szansa dla polskiego e-auta

numer 2590 - 24.03.2020Gospodarka

MOTORYZACJA Zmiany na rynku, utrata przez producentów aut spalinowych części konkurencji to szansa dla nowego gracza, który może zbudować swój produkt – mówi Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland. – Chcemy ją wykorzystać, pierwsze modele naszego e-auta mają być zaprezentowane w połowie tego roku – dodaje.

Zmiany, które dokonują się obecnie w świecie motoryzacji, odchodzenie od silnika spalinowego i zastępowanie go silnikiem elektrycznym, to prawdziwa rewolucja. To także szansa dla nowych, wchodzących na rynek firm, takich jak ElectroMobility Poland – twierdzi prezes spółki Piotr Zaremba. Przypomniał, że firma tworzy prototypy pierwszych samochodów elektrycznych i buduje nową polską markę motoryzacyjną. Pierwsze modele – hatchback i SUV – mają być zaprezentowane w połowie tego roku.

Prace nad nowym polskim samochodem elektrycznym zaczęły się kilkanaście miesięcy temu. Pierwszym krokiem było przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań wśród potencjalnych nabywców. Dzięki nim udało się określić oczekiwania klientów co do wyglądu, funkcjonalności czy ceny samochodu.

Auto pod względem stylistycznym zaprojektowała słynna włoska firma Torino Desing. – Budujemy nową markę i musimy przekonać do niej klientów



zawartość zablokowana

Autor: jak


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się





reklama

















#DziękujeMyZaOdwagę
reklama