Motoryzacja

Niedoceniany i uniwersalny

Numer 959 - 06.11.2014
Škoda roomster obecna jest na polskim rynku od 2006 r. Miał to być samochód, łączący cechy auta rodzinnego i wielozadaniowego. Do dzisiaj założenia te spełnia, a jednak jest to auto na naszym rynku niedocenione.

Komfort w standardzie

Numer 954 - 30.10.2014
Skoda superb to auto, które może posłużyć zarówno jako limuzyna dyrektorska, jak i pojazd rodzinny. Oferuje bowiem olbrzymią ilość miejsca w środku, gigantyczny bagażnik i… dużą rozpiętość cenową. Dzięki niej wersje lepiej wyposażone i z mocniejszymi silnikami są odpowiednie dla zarządów firm, a te tańsze sprostają oczekiwaniom osób prywatnych i ich rodzin.

Informacje

Numer 936 - 09.10.2014
CORSA z Claudią Schiffer

Mieszczuch wysoko się ceni

Numer 930 - 02.10.2014
Testowaliśmy najmniejszą z oferowanych na rynku skód, czyli model Citigo. Jest to auto przeznaczone do miasta i na takim terenie doskonale się sprawdza. Niewielkie rozmiary pozwalają na parkowanie nawet na bardzo ograniczonej przestrzeni. Silnik o mocy 75 koni powoduje, że wyprzedzanie też nie sprawia problemu.

Niezatapialna Góra Wiary

Numer 925 - 26.09.2014
Nieme świadectwo, nieme groby powstańców. Niemy las krzyży. W dodatku tak blisko nas. Tuż za granicą. Na pobliskiej Litwie. Warto tu podjechać. Warto pospacerować, pomodlić się. I na koniec wbić w ziemię własny krzyż. Tak jak to robili dzielni przodkowie pół wieku temu. Oni się nie bali. A my?

Bardzo drogie piękno

Numer 924 - 25.09.2014
Nowa generacja kompaktowego Peugeota w wersji kombi to bardzo ładne auto. Smukłe linie i przetoczenia karoserii, opływowa sylwetka, wręcz bliskie ideału uporządkowanie miejsca we wnętrzu – to wielkie wizualne atuty tego auta.

MOTORYZACJA HYUNDAI VELOSTER TURBO EXECUTIVE 1,6 T-GDI 186 KM

Numer 918 - 18.09.2014
Asymetryczny i dynamiczny Igor Szczęsnowicz

Do domu i do lasu

Numer 912 - 11.09.2014
W zeszłym roku testowaliśmy fiata 500L, teraz mieliśmy możliwość sprawdzenia jego brata w wersji bardziej offroadowej, czyli 500L trekking. Pierwsze pytanie, jakie się nasuwa, to czym się różnią oba te auta? Trzeba przyznać, że z zewnątrz poza plastikowymi nadkolami wersja trekkingowa nie różni się od cywilnej… niczym.

Komfortowy podróżnik

Numer 906 - 04.09.2014

Mały miejski wszędochód

Numer 900 - 28.08.2014
Mały miejski samochód Hyundai i10 zaprezentował w zeszłym roku swoją nową generację. W porównaniu z poprzednikiem jest zdecydowanie większy, ma również więcej miejsca w środku, szczególnie na tylnych siedzeniach. Nie oznacza to komfortowej podróży dla pięciorga pasażerów, ale dla czworga – owszem, tak. Oczywiście mówimy o podróży po mieście, bo zdecydowanie nie jest to auto do dalekich wojaży.