Motoryzacja

Oszczędny i dynamiczny

numer 1982 - 22.03.2018
Przed laty pisałem, że nowa wersja kompaktowego hatchbacka peugeota to bardzo ładne auto. Po zeszłorocznej modernizacji zwanej z angielskiego face liftingiem wypada te słowa podtrzymać, a nawet powiedzieć więcej: teraz to samochód jeszcze ładniejszy. A w testowanej wersji GT do tego bardzo szybki i, co zaskakuje w wypadku auta o oznaczeniu GT, bardzo oszczędny.

200 koni to jest coś

numer 1988 - 29.03.2018
Renault Talisman jest od dwóch lata na polskim rynku. Trzeba przyznać, że jego muskularna sylwetka zdążyła się już nieco opatrzeć. Może czas na dyskretny lifting? Jest to jedno z najszerszych aut w swojej klasie, ale niestety podróżujący tego nie odczują. Pasażerowie tylnego rzędu tego sedana klasy średniej nie będą się czuli zbyt komfortowo, miejsca na nogi może im zabraknąć.

Czekamy na mocniejsze wersje

numer 1993 - 05.04.2018
Opel Grandland to efekt współpracy Opla i Peugeota, czyli inaczej mówiąc, przejęcia Opla przez francuski koncern PSA (właściciela marek Peugeot i Citroën). Nowy mini-SUV Opla to technologiczny bliźniak peugeota 3008. Oferuje podobne do tego modelu jednostki napędowe i podobną ilość miejsca w środku.

Idą dobrą ścieżką

numer 1999 - 12.04.2018
Duster urósł i zmężniał. SUV wygląda już bardzo poważnie, a jego duży prześwit w połączeniu z napędem 4x4 daje niemałe możliwości poruszania się w lekkim terenie. W środku poprawiono to, co można było poprawić. Auto urosło, więc zwiększyła się też ilość miejsca we wnętrzu. Zarówno w pierwszym, jak i drugim rzędzie siedzeń podróżujący nie powinni narzekać na ciasnotę.

Lepszy od diesla

numer 2005 - 19.04.2018
Nowa generacja miejskiego crossovera C3 Aircross, utrzymana w podobnym stylu co Cactus, budzi duże zainteresowanie. Niedawno testowaliśmy wersję z wysokoprężnym silnikiem o mocy 120 KM. Dzisiaj będzie benzynowa, o 10 KM mocniejsza.

Bezpiecznie i wysoko

numer 2011 - 26.04.2018
SsangYong Rexton, duży SUV koreańsko-hinduskiej firmy, przeszedł kolejną metamorfozę. Poprzednia generacja tego auta była nieco oldskulowa; rozwiązania techniczne i design cofały nas, przyzwyczajonych do techniki końca drugiej dekady XXI w., o dobre 10 lat. Nowa generacja jest zdecydowanie nowocześniejsza. W środku nie brakuje niczego, co mogłoby zainteresować motofana spragnionego nowinek.

Matura już za nim

numer 2021 - 10.05.2018
Testowaliśmy dużego SUV-a skody rok temu. Pisaliśmy wówczas o paru chorobach wieku dziecięcego, jakie wówczas trawiły to auto. Okazało się, że przez rok udało się sporo zrobić. Wspominaliśmy wówczas np. o nie do końca udanym urządzeniu, mającym służyć do miękkiego zamykania drzwi. Mimo że samochód miał przejechane kilka tysięcy kilometrów, mechanizm już zdążył się zepsuć.

Na wycieczkę ruszaj śmiało

numer 2027 - 17.05.2018
Obecna generacja Tiguana urosła w stosunku do poprzednika. Poskutkowało to zdecydowanie większą ilością miejsca zarówno w pierwszym, jak i drugim rzędzie siedzeń. W wersji Allspace jest jeszcze lepiej, bo wygodnie rozsiądzie się w nim nawet siódemka pasażerów.

Krok w dobrą stronę

numer 2033 - 24.05.2018
Nowa generacja miejskiego Volkswagena Polo w wersji highline z litrowym silnikiem o mocy 115 KM to krok w dobrą stronę. Za umiarkowane (jak na raczej drogiego volkswagena) pieniądze klient otrzyma dobrze wyposażone i dopracowane auto.

Poważny gracz

numer 2044 - 07.06.2018
Seat Arona to mały crossover hiszpańsko-niemieckiej firmy, zbudowany na płycie podłogowej miejskiej Ibizy. Jest jednak od niej bardziej pojemny. Te dodatkowe centymetry można odczuć, gdy się siedzi w aucie. Jest ono po prostu wygodne, a wysoka pozycja za kierownicą daje kierowcy doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.