Pion MŚP w Banku Pekao S.A. w III kw. 2019: o połowę wyższa liczba nowych klientów i ponad 30-proc. wzrost nowych kredytów

Trzeci kwartał dla segmentu małych i średnich firm w Banku Pekao był wyjątkowo dobry pod względem akwizycji nowych klientów. Bank pozyskał ich w trzecim kwartale 2018 o 48 proc. więcej niż trzecim kwartale rok wcześniej. Wartość nowego finansowania dla klientów Pionu MŚP sięgnęła 2,8 mld zł i była o 31 proc. wyższa niż rok wcześniej. Bank Pekao chce bardziej wspierać zieloną energię.

– Skuteczność w akwizycji nowych klientów to zasługa konsekwentnej realizacji strategii wzrostu w seg­men­cie MŚP, dużej dostępności dedykowanych centrów biznesowych MŚP w całej Polsce, szkoleń i eksperckiej wiedzy naszych pracowników – mówi Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorująca Pion Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Załącznik