Kampania Zdanowskiej z kasy miasta

PROMOCJA Przed wyborami łodzianie dostali gazetkę za 70 tys. zł

numer 2165 - 27.10.2018

Przed samymi wyborami samorządowymi w skrzynkach pocztowych mieszkańców Łodzi znalazła się specjalna gazetka, w której opisano inwestycje zaplanowane w mieście na najbliższe kilka lat. Koszt broszury to ok. 70 tys. zł. Niektórzy samorządowcy uważają, że to kolejny element kampanii Hanny Zdanowskiej, za który zapłacono z budżetu miasta.



W broszurze zawarto głównie informacje o remontach, które nawet jeszcze się nie rozpoczęły, m.in. o przebudowie ul. Wojska Polskiego oraz budowie kolejnej części Trasy Górna. W gazecie są także wypisane nazwy ulic i chodników, które mają być remontowane w ramach zapowiedzianego w kampanii wyborczej przez Hannę Zdanowską planu dla dzielnic i osiedli.

– Wrzucenie do skrzynek pocztowych przed samymi wyborami gazety prezentującej inwestycje promowane przez ówczesną kandydatkę na prezydenta, działaczkę PO Hannę Zdanowską jest co najmniej niewłaściwe. W ten sposób specjaliści od promocji w łódzkim magistracie prowadzili kampanię wyborczą prezydent Zdanowskiej z pieniędzy miasta, czyli podatników. Mieszkańcy przed wyborami mieli uznać, że Łódź to miasto mlekiem i miodem płynące, bez korków i dziur w drogach – mówi Marcin Chruścik, radny Rady Miejskiej w Łodzi z klubu Prawo i Sprawiedliwość. – Niestety łodzianie po raz kolejny zostali przez miejskich urzędników omamieni obietnicami



zawartość zablokowana

Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się