Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​PKO Bank Polski branżową Top Marką 2018

Dodano: 09/11/2018 - numer 2175 - 09.11.2018
PKO Bank Polski to najsilniejsza medialnie marka w branży bankowej. Jej pozycję zawdzięcza firma liczbie  publikacji, ich pozytywnemu wydźwiękowi oraz najwyższemu wskaźnikowi dotarcia do potencjalnych klientów.
 W 11. edycji badania Top Marka realizowanego przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, PKO Bank Polski utrzymał pozycję najbardziej medialnej marki w sektorze bankowym ze względu na liczbę publikacji oraz jakość komunikacji na jego temat, która była transparentna i efektywna.
W raporcie przeanalizowano materiały prasowe, internetowe oraz publikacje w mediach społecznościowych od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i 46 mln postów w mediach społecznościowych. W tym okresie ukazało się ponad 355 tys. informacji o PKO Banku Polskim. Najwięcej, bo ponad 80 proc. z nich, pojawiło się w social mediach, a ponad 16 proc. w internecie. Dominowały zagadnienia z obszaru giełdy, korporacji i sponsoringu. Tylko o aplikacji mobilnej IKO pojawiło się ponad 3,1 tys. wzmianek. Rekordowym miesiącem był październik 2017 r., kiedy opublikowanych zostało blisko 60 tys. informacji o banku. Dominowały wśród nich prognozy zysków za rok 2017 oraz – efekt zaangażowania banku w edukację finansową – informacje na temat bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej.
  
     

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze