Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Polska 23. narodową marką świata

Dodano: 30/01/2019 - numer 2241 - 30.01.2019
FINANSE \ Najbardziej wartościową marką na świecie, wycenianą na 187,9 mld dol., dysponuje amerykański koncern Amazon – oceniła brytyjska firma doradcza Brand Finance. Na podium znalazły się też Apple – 153,6 mld dol., oraz Google – 142,8 mld dol. Wśród narodowych marek na czele wciąż są USA, a Polskę sklasyfikowano na 23. pozycji. Na kolejnych miejscach zestawienia obejmującego 500 najbardziej wartościowych marek świata znalazły się m.in. notujący najszybszy w pierwszej dziesiątce wzrost rok do roku Microsoft – 119,6 mld dol., Samsung – 91,3 mld dol., AT&T – 87 mld dol., i Facebook – 83,2 mld dol. Z pierwszej dziesiątki wypadł amerykański gigant handlowy Walmart – 67,8 mld dol., który spadł z 9. na 11. pozycję. – Istnieje powód, dla którego od
     

31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze