Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Małe sklepy w ofensywie

Dodano: 20/02/2019 - numer 2259 - 20.02.2019
HANDEL \ Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w styczniu tego roku wzrosła o 6,3 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem – wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku i Polskiej Izby Handlu. Z kolei w stosunku do grudnia 2018 r. sprzedaż tradycyjna była mniejsza. W styczniu br. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. w porównaniu ze styczniem 2018 r. wzrosła o 6,3 proc., chociaż liczba transakcji była o prawie 2 proc. niższa. Z kolei w stosunku do grudnia 2018 r. obroty obniżyły się o 10,9 proc., a łączna liczba transakcji spadła o ok. 2 proc. Wynika to jednak z faktu, że zwyczajowo sprzedaż w styczniu w sklepach małoformatowych notuje najniższe wyniki zarówno pod względem liczby transakcji, jak i wartości sprzedaży. Duże spadki niemal wszystkich kategorii
     

32%
pozostało do przeczytania: 68%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze