Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Wielki sukces Armii Pana

Dodano: 03/08/2012 - Numer 275 - 03.08.2012
Osoby, które zgłosiły się do akcji, przez cały okres sprzedaży „Egzorcysty” nie tylko promowały film, ale też sprawdzały sprzedaż. Każdą uczestniczącą w projekcie osobę chcemy poznać osobiście – jest ich 319. Przy okazji sprzedaży tygodnika „Gazeta Polska” z filmem „Egzorcysta” po raz kolejny zadziałał oddolny ruch ludzi, którzy monitorowali kioski. Działo się tak również przy dokumencie „Kolumbia. Świadectwo dla świata”. Na czym polegały te audyty? Osoby, które zgłosiły się do akcji Armia Pana, przez cały okres sprzedaży nie tylko promowały film, ale też sprawdzały jego sprzedaż. W wielu miejscach już pierwszego dnia wyczerpał się nakład. Wypracowaliśmy więc rozwiązanie polegające na spisywaniu miejsc, w których jeszcze jest gazeta, i zamieszczaniu tych informacji w internecie. Przy
     

26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze