Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Klienci nie muszą czekać na listonosza

Dodano: 13/07/2019 - numer 2377 - 13.07.2019
fot. mat. pras./Poczta Polska/d
fot. mat. pras./Poczta Polska/d
Stworzona przed kilku laty wraz z siecią sklepów Żabka, stacjami PKN Orlen oraz kioskami Ruchu pocztowa sieć punktów odbioru przesyłek internetowych ma już 11,6 tys. placówek. Do końca roku Poczta Polska chce zwiększyć ich liczbę do 12,5 tys. Postawi też własne automaty do odbioru paczek. W pierwszym półroczu Poczta Polska (PP) odnotowała 230-proc. wzrost dostaw we wspomnianej sieci punktów odbioru określanej jako click & collect. Największy przyrost zaobserwowano na stacjach PKN Orlen oraz w sklepach Żabka. Jednocześnie znacznie zwiększyła się liczba klientów przychodzących po takie przesyłki do placówek pocztowych. Obecnie trafia tam ponad połowa paczek wysyłanych w systemie click & collect. Pocztowcy cieszą się, że rośnie obrót sieci punktów odbioru, ale w przyszłym
     

34%
pozostało do przeczytania: 66%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze