Polacy na zakupach online

Dodano: 21/08/2019 - numer 2411 - 21.08.2019

HANDEL \ Skłonność do kupowania online zależy od wieku – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR) i Związku Banków Polskich (ZBP). Najczęściej ten sposób zakupów wybierają tzw. milenialsi, czyli osoby urodzone w latach 80. i 90. XX w. Wyniki badania potwierdzają, że dla pokoleń najmłodszych oraz dla tych osób, które powoli wchodzą w wiek średni, będąc bezpośrednimi świadkami i uczestnikami cyfrowej i mobilnej rewolucji, zakupy online są oczywistością, a często pierwszym wyborem. Jednak również starsi nie stronią od e-commerce – komentuje Przemysław Soboń, dyrektor linii biznesowej płatności internetowe w KIR. Z badania opinii, zrealizowanego wśród klientów banków przez Kantar TNS na zlecenie KIR i ZBP, wynika, że zdecydowana większość, bo aż 75 proc
     

33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze