Bank sięga po kibiców

​PKO Ekstraklasa\Sponsor ligi będzie wspierał kluby dodatkowym nowatorskim programem

numer 2426 - 10.09.2019Sport

Dzięki programowi partnerskiemu z PKO BP kluby ekstraklasy będą mogły dostawać dodatkowe 20 mln zł rocznie. Razem z umowami sponsorskimi w ciągu trzech lat bank może przeznaczyć dla klubów ok. 100 mln zł – zapowiedzieli przedstawiciele banku.

Bo piłka to coś więcej niż sport i biznes, to swego rodzaju element kultury – tak prezes Zbigniew Jagiełło wyjaśnił zainteresowanie PKO BP Ekstraklasą.

– PKO BP, będąc największym bankiem w Polsce, uniwersalnym, pragnie wspierać tego typu działalność, związaną nie tylko ze sportem, z biznesem, lecz także kulturą masową. Chcemy to robić inaczej, niż do tej pory było to realizowane – dodał szef PKO BP.

Przypomniał przy okazji, że PKO BP jest nie tylko największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej, ale – dzięki tysiącom pracowników i współpracy z milionami klientów – jest firmą o największej wartości w Polsce, wycenianą na giełdzie na kwotę ok. 50 mld zł.

Zgodnie z informacją banku nowa inicjatywa umożliwi klubom pozyskanie dodatkowych środków finansowych dzięki promocji produktów bankowych wśród kibiców



zawartość zablokowana

Autor: Artur Szczepanik


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się