Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Jestem świrem

Dodano: 23/09/2019 - numer 2439 - 23.09.2019
Kampania medialna „Nie świruj. Idź na wybory” na kilometr pachnie działaniem zawodowców od marketingu. Nie mam wątpliwości, że zarówno szydzenie z osób niepełnosprawnych umysłowo, jak i pojawienie się protestów w ich obronie, to część zaplanowanego scenariusza. Chodziło w nim o zrobienie hałasu docierającego do tej części Polaków, którzy znudzeni mijają plakaty kandydatów, ale plucie na kalekę (jako widowiskowe) przyciągnie ich wzrok. Podobnie na YouTube uwagę przykuwają tzw. patostreamerzy. To miała być nowa kampania „Zabierz babci dowód” w wersji hard, coś w rodzaju plucia na starszych ludzi pod krzyżem na Krakowskim Przedmieściu. Co nie wyszło? Hałas się udał, natomiast główny, niedopowiedziany przekaz, że wyborcy PiS to świry, odbiorcom po prostu nie
     

63%
pozostało do przeczytania: 37%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze