Pieniądze to nie wszystko

Wielki musi być strach Koalicji Obywatelskiej przed wyborczym wynikiem. Okazuje się, że komitet wyborczy KO w ciągu ostatnich 30 dni wydał na reklamy na Facebooku ponad 1,15 mln zł. Najwięcej przeznaczono na reklamy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej, co może wyjaśniać, dlaczego zaczęła być ostatnio nieco bardziej kojarzona przez wyborców. Co interesujące, wydatki Prawa i Sprawiedliwości w tym czasie wyniosły tylko 99 tys. zł. Takie dane podaje branżowy portal Press.pl. Dodatkowego smaczku powyższym wieściom dodaje fakt, że zdaniem przytłaczającej większości Polaków to PiS prowadzi najlepszą kampanię wyborczą: pozytywnie ocenia ją aż 57,1 proc. ankietowanych. Kampanię KO chwali jedynie 4,8 proc. pytanych – wynika z sondażu IBRiS dla Interii. Niesamowita jest dysproporcja między nakładami a 
     

93%
pozostało do przeczytania: 7%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze