​Stacje Orlenu stawiają na polskie towary

numer 2454 - 10.10.2019Gospodarka

HANDEL PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na swoich stacjach paliwowych już ponad 4,3 tys. artykułów wyprodukowanych w Polsce. Rodzime wyroby stanowią 85 proc. oferty i sprzedawane są nie tylko w kraju, lecz także na stacjach koncernu za granicą.

PKN Orlen wyliczył, że dzięki współpracy polscy kontrahenci koncernu odnotowali wzrost przychodów średnio o prawie 15 proc. i wzrost produkcji o 9 proc. To z kolei przełożyło się na potrzebę zatrudnienia u producentów średnio czterech nowych pracowników. Płocka spółka współpracuje już z ponad 170 polskimi producentami. – Jesteśmy otwarci na kolejnych – zapewnił prezes koncernu Daniel Obajtek.

Na tej współpracy skorzystały też inne małe przedsiębiorstwa, bo kontrahenci PKN Orlen musieli zaangażować średnio trzech dodatkowych dostawców



zawartość zablokowana

Autor: Lucyna Piwowarska


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się