Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​Orlen staje się międzynarodową marką

Dodano: 11/10/2019 - numer 2455 - 11.10.2019
KOMUNIKACJA \ Orlen, który staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką na międzynarodowych rynkach, rozpoczyna rebranding swoich zagranicznych stacji paliw. – Za trzy lata stacje w Niemczech, Czechach i na Słowacji będą działały pod polską marką – poinformował prezes spółki Daniel Obajtek. Na razie logo lokalnych marek Benzina i Star będą współistniały z logotypem Grupy Orlen. Połączone logotypy będą pojawiały się na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz ekranach wewnątrz stacji. W ramach działań, które mają zmierzać do pełnego rebrandingu sieci, na wszystkich rynkach będzie prowadzona spójna strategia komunikacyjna, związana z zaangażowaniem koncernu w Formułę 1. – Podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy budowali jedną międzynarodową markę Orlen na wszystkich rynkach, na których
     

47%
pozostało do przeczytania: 53%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze