Polacy nie są podatni na promocje

BADANIE \ Polskie społeczeństwo jest odporne na promocje, zakupów dokonuje świadomie, a wydatki planuje racjonalnie. Zdecydowana większość z nas stara się pokrywać nawet znaczące sezonowe wydatki z bieżących dochodów. Co drugi rodak korzysta z promocji wyłącznie wtedy, gdy przecenionym produktem interesował się już wcześniej. To wnioski z raportu „Polaków portfel własny”. „Każda pora roku jest wyzwaniem dla budżetów domowych” – pisze w swojej analizie Santander Consumer Bank. Wiosną budżety domowe mierzą się z wydatkami związanymi ze Świętami Wielkanocnymi, z planowanymi wakacjami, wymianą samochodu, uroczystościami rodzinnymi, takimi jak wesele czy komunia, oraz remontami mieszkań. Większe środki wydajemy też latem – ponosimy wówczas koszty wakacji i kompletujemy wyprawki szkolne. 14 
33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze