​Wielka ściema „Wyborczej”

FAKE NEWS \ „Gazeta Wyborcza” rozpisywała się na temat „brutalnego homofobicznego ataku”, do którego miało dojść we Wrocławiu. Policja podważyła te doniesienia i wyjaśniła, że sytuacja była zdecydowanie mniej poważna. Wrocławska „Gazeta Wyborcza” informowała, że w mieście doszło do „homofobicznego ataku za pedalstwo”. Według relacji gazety pobito i skopano dwóch 25-latków. Powodem napaści miało być to, że jeden z nich miał tęczową opaskę na ręce. „Podeszło do nich dwóch mężczyzn i jeden zapytał: »Jesteście pedałami? «. Nie czekał nawet na odpowiedź, tylko zaczął bić” – napisano w gazecie. „Skończyło się na podbitych oczach, przeciętym łuku brwiowym, urazie głowy i żeber. Do tego dochodzą otarcia na całym ciele i siniaki” – dodano. Do zdarzenia miało dojść w nocy 19 października br.
     

50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze