​Uśmiechy na celowniku Bodnara

numer 2471 - 30.10.2019Gospodarka

INNOWACJE PKO Bank Polski testuje, czy uśmiechy pracowników przekładają się na lepszą jakość obsługi klienta. System wykorzystujący zaawansowaną technologię nie podoba się rzecznikowi praw obywatelskich. Taka reakcja dziwi szefa PFR Pawła Borysa. – Jakie znaczenie ma to, czy o jakość obsługi dba przełożony, czy technologia? – pyta.

Udział pracowników w programie jest dobrowolny, a zasada działania systemu prosta. Specjalny sensor ustawiony na biurku doradcy wykrywa uśmiechy klientów i pracowników, za które przyznaje punkty. Pracownicy zbierają punkty za własne uśmiechy po to, aby móc wymieniać je na nagrody. To motywuje ich do pozytywnej postawy. Uśmiechy klientów mogą wymieniać na wpłaty charytatywne, które funduje pracodawca.

Firma dzięki temu podnosi jakość obsługi



zawartość zablokowana

Autor: paw


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się




reklama









#DziękujeMyZaOdwagę
reklama