​PKO BP stawia na cyfryzację

numer 2487 - 20.11.2019Gospodarka

ROZWÓJ PKO Bank Polski w jeszcze większym niż dotąd stopniu postawi na najnowocześniejsze technologie oraz zaawansowaną analitykę danych, które mają posłużyć do pogłębiania relacji z klientami poprzez precyzyjną personalizację oferty. – Tworzymy PKO Bank Przyszłości – zakomunikował prezes banku Zbigniew Jagiełło.

Lider bankowości w naszej części Europy zaprezentował zaktualizowaną strategię do 2022 r. „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”. Jest ona kontynuacją podjętych kilka lat temu działań w obszarach cyfryzacji, innowacji czy rozwoju nowoczesnych technologii, które w znacznym stopniu wpłynęły na dobre i powtarzalne wyniki finansowe banku, a także zwiększyły udziały rynkowe oraz poprawiły satysfakcję klientów.

PKO Bank Polski to obecnie najcenniejsza spółka notowana na GPW z blisko 11 mln klientów indywidualnych i prawie połową miliona firm. W ramach grupy działają liderzy w swoich segmentach rynku finansowego, m.in. PKO Leasing z 13-proc. udziałem w rynku oraz PKO TFI, który przewodzi na rynku funduszy inwestycyjnych dla osób fizycznych, mając w nim 21,3 proc. udziału. IKO, mobilna aplikacja banku, już dwukrotnie została uznana za najlepszą bankową aplikację mobilną na świecie



zawartość zablokowana

Autor: p. woz.


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się