​Czytelniczki skazane na lewactwo

Dodano: 02/12/2019 - numer 2497 - 02.12.2019

MEDIA \ Ukazał się właśnie ostatni, grudniowy numer polskiej edycji magazynu modowego „Harper’s Bazaar”. Był jednym z najlepszych i najmniej zideologizowanych czasopism z wysokiej półki spośród tych wydawanych w Polsce. Polki zainteresowane modą, stylem życia, kulturą i urodą będą teraz zmuszone czytać głównie skrajnie lewicowe i sfeminizowane czasopisma. Wydawca polskiej edycji „Harper’s Bazaar” Marquard Media Polska całkowicie wycofuje się z segmentu prasowego w naszym kraju. Z końcem roku zamyka nie tylko czasopismo modowe, lecz także takie tytuły, jak: „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Joy” i „Playboy”. Polska to bardzo konkurencyjny rynek. Przychody MMP zmalały w skali roku o 22,5 proc., a strata netto wzrosła z 8,15 do 10,58 mln zł. Zniknięcie z polskiego rynku „Harper’s Bazaar” to
     

44%
pozostało do przeczytania: 56%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze