​Czytelniczki skazane na lewactwo

numer 2497 - 02.12.2019Kultura

MEDIA Ukazał się właśnie ostatni, grudniowy numer polskiej edycji magazynu modowego „Harper’s Bazaar”. Był jednym z najlepszych i najmniej zideologizowanych czasopism z wysokiej półki spośród tych wydawanych w Polsce. Polki zainteresowane modą, stylem życia, kulturą i urodą będą teraz zmuszone czytać głównie skrajnie lewicowe i sfeminizowane czasopisma.

Wydawca polskiej edycji „Harper’s Bazaar” Marquard Media Polska całkowicie wycofuje się z segmentu prasowego w naszym kraju. Z końcem roku zamyka nie tylko czasopismo modowe, lecz także takie tytuły, jak: „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Joy” i „Playboy”. Polska to bardzo konkurencyjny rynek. Przychody MMP zmalały w skali roku o 22,5 proc., a strata netto wzrosła z 8,15 do 10,58 mln zł.

Zniknięcie z polskiego rynku „Harper’s Bazaar” to duża strata dla czytelniczek



zawartość zablokowana

Autor: Maria Kobylińska


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się