Segregacja klientów w niemieckiej hurtowni dobiegła końca

numer 2503 - 09.12.2019Gospodarka

HANDEL Wprowadzenie oddzielnych kas dla Polaków w jednym z niemieckich sklepów spotkało się z oburzeniem klientów i interwencją ambasady RP w Berlinie. Kierownictwo firmy wycofało się z pomysłu, tłumacząc dziwny zabieg chęcią poprawy skuteczności obsługi. Po działaniach, które przypominały najgorsze czasy, niesmak wśród naszych rodaków jednak pozostał.

W jednym ze sklepów niemieckiej sieci handlowej Edeka w przygranicznym mieście Chociebuż (Cottbus) wprowadzono osobne kasy dla „przeważnie polskich klientów” i „przeważnie niemieckich klientów”. Skandaliczny proceder trwał kilka miesięcy, a uwagi naszych rodaków, że nie mogą być obsługiwani w kasach, przy których nie ma kolejek, nie przynosiły oczekiwanych rezultatów



zawartość zablokowana

Autor: p. woz.


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się