Wsparcie promocji firm za granicą

numer 2530 - 14.01.2020Gospodarka

PROGRAM Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejną edycję konkursu „GO to Brand”, którego celem jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych. Na dofinansowanie projektów przeznaczono 300 mln zł.

Program adresowany jest do przedsiębiorców z sektora MŚP prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski, z wyłączeniem województwa mazowieckiego. Aby skorzystać z dofinansowania, firma musi prowadzić działalność w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, np. biotechnologia i farmaceutyka, moda, sektor IT/ICT.

Dofinansowanie mogą otrzymać projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w tzw. branżowych programach promocji, które mają na celu promocję marek produktowych (wyrobów lub usług)



zawartość zablokowana

Autor: ar


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się












#DziękujeMyZaOdwagę
reklama