Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Więcej ładu czy przedłużenie monopolu Agory?

Dodano: 01/02/2020 - numer 2546 - 01.02.2020
Stołeczni radni przyjęli tzw. uchwałę krajobrazową, która porządkuje zasady umieszczania reklam na terenie stolicy. Szkopuł w tym, że utrwala też monopol Agory na stawianie ich na przystankach autobusowych i tramwajowych. Budynki przestaną pełnić funkcję wieszaków na reklamy. Największe billboardy będą dopuszczone głównie przy dużych trasach wylotowych z miasta. Ogromne i migające wyświetlacze znikną – tak Urząd Miasta Warszawy zachwala zalety przyjętej przez radnych stolicy w połowie stycznia – na podstawie ustawy krajobrazowej z 2015 r. – tzw. uchwały krajobrazowej. Ma ona być zapowiedzią końca chaosu reklamowego na stołecznych ulicach i placach. Chaos jest widoczny Wszystko to brzmi nawet rozsądnie, bowiem ów chaos reklamowy, zwłaszcza w centrum miasta i na jego drogach wylotowych,
     

19%
pozostało do przeczytania: 81%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze