Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​Polskie firmy ostrożnie podchodzą do social mediów

Dodano: 09/03/2020 - numer 2577 - 09.03.2020
INNOWACJE \ W ubiegłym roku co drugie europejskie przedsiębiorstwo używało co najmniej jednego serwisu społecznościowego – wynika z badania Eurostatu. Oznacza to wzrost o 16 pkt proc. (pp.) w stosunku do 2014 r. W Polsce social media cieszą się mniejszą popularnością wśród przedsiębiorców. Coraz więcej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej wykorzystuje w swojej działalności serwisy społecznościowe. Prym wiedzie Malta. W tym niewielkim wyspiarskim państwie korzystanie z social mediów zadeklarowało aż 84 proc. przedsiębiorców, co wyraźnie dystansuje inne kraje członkowskie: Danię (75 proc.), Holandię (74 proc.), Cypr (73 proc.), Szwecję (72 proc.), Belgię, Irlandię i Finlandię (wszystkie po 71 proc.). Na przeciwległym biegunie znajdują się
     

48%
pozostało do przeczytania: 52%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze