Zostań w domu, Tauron ci pomoże

WIRUS \ Bez wychodzenia z domu można załatwić wszystkie sprawy – tak Tauron zachęca do kontaktu. Firma wprowadziła spore ułatwienia dla swoich klientów. Od 15 marca, czyli od dnia wprowadzenia ograniczeń związanych z kontaktem osobistym, w nowy sposób obsłużono ponad 150 tys. osób. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących spraw można otrzymać na wirtualnym czacie, który dostępny jest bez logowania na stronie Tauron.pl. Przez internet można też przekazać odczyt licznika energii czy otrzymać nową ofertę. Dokumenty przyjmowane są w formie elektronicznej, nawet w formie zdjęć z telefonu wypełnionych wniosków lub dokumentów. – Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy
45%
pozostało do przeczytania: 55%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze