Hejt na ulicach Warszawy

SKANDAL \ W nocy z czwartku na piątek na warszawskich przystankach AMS, spółki należącej do Agory, pojawiły się hejterskie plakaty wymierzone w Łukasza Szumowskiego. Warszawski ratusz umywa ręce i przekonuje, że nie ma nic wspólnego ze skandaliczną akcją. Na plakatach znalazły się takie hasła, jak „zakłamywanie statystyk dot. epidemii COVID-19”, „rekomendacja w sprawie wyborów” czy wulgarne „maseczki do dupy za 5 mln”. Do tego, zapisane na czerwono, „po trupach do celu”. Autorzy akcji, z którymi rozmawiała „Gazeta Wyborcza”, nie chcieli podać swojej tożsamości, ale stwierdzili, że to dopiero początek. Szef Kancelarii Premiera Michał Dworczyk podczas konferencji prasowej zauważył, że plakaty „Ewangelia wg Łukasza Sz.” uderzają nie tylko w 
     

28%
pozostało do przeczytania: 72%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze