​Spór o środki za odwołane loty

DUBLIN \ Irlandzki Ryanair jest najbardziej krytykowany wśród 10 największych linii lotniczych na Wyspach Brytyjskich za opieszałość dotyczącą zwrotu pieniędzy za loty odwołane w związku z pandemią koronawirusa. Niedoszli pasażerowie skarżą się na częste zmiany zasad refundacji. W niektórych przypadkach klienci są informowani, że będą musieli poczekać nawet rok. Według Which?, charytatywnej organizacji dokonującej przeglądu produktów i usług oraz udzielającej porad konsumentom, 84 proc. ankietowanych klientów Ryanaira nadal czeka na zwrot pieniędzy za odwołane loty. Jak pisze brytyjski dziennik „The Guardian”, Ryanair jest powszechnie oskarżany o wprowadzanie klientów w błąd. „Mimo że z początkiem kryzysu linie informowały, że dokonują zwrotów pieniędzy
     

32%
pozostało do przeczytania: 68%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze