Czy wyborcy kupią ten prezydentopodobny produkt?

Przez ostatnie lata PO coraz bardziej się kompromitowała, przekształcając się z partii „fajno Polaków”, „uśmiechniętych Polaków” w ugrupowanie obciachowe. Również obciachowa okazała się jej prezydencka kandydatka. Rozczarowani sympatycy PO przenieśli swoje poparcie na Szymona Hołownię i Władysława Kosiniaka-Kamysza. Wtedy w PO powstał plan zamiany kandydata, który zakończył się sukcesem – reanimacja się udała. Sztab wyborczy Rafała Trzaskowskiego stanął przed zadaniem: w jaki sposób odzyskać utraconych wyborców i pozyskać nowych? Uznano, że najprostszą i najpewniejszą drogą do tego celu jest wykreowanie „fajnego kandydata uśmiechniętych Polaków”. I zastosowano kilka chwytów, w tym odseparowanie go od PO i od warszawskiej prezydentury,
64%
pozostało do przeczytania: 36%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze