Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​Poczta nadrabia spadki w usługach listowych

Dodano: 18/06/2020 - numer 2661 - 18.06.2020
LOGISTYKA \ Pandemia koronawirusa przyspieszyła odchodzenie od tradycyjnej korespondencji listowej, co mocno odbija się na obrotach Poczty Polskiej. Narodowy operator stara się równoważyć przychody w innych segmentach, rośnie bowiem znaczenie przesyłek odbieranych w specjalnych punktach oraz w tzw. smartboxach. W wyniku zamknięcia placówek Poczty Polskiej w czasie pandemii oraz mniejszej liczby klientów po ich otwarciu, w marcu i kwietniu nastąpił znaczący spadek tradycyjnej korespondencji. O ile w pierwszych dwóch miesiącach tego roku ubytek przesyłek listowych i reklamowych pozostawał na przewidywanym średnim poziomie wynoszącym około 10 proc., to w następnych miesiącach wolumeny tradycyjnej poczty nadawanej przez instytucje, firmy
     

30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze