Zagraniczna promocja regionu

Udział w zagranicznych targach branżowych oraz organizacja misji gospodarczych – tak samorząd województwa chce promować przedsiębiorców z regionu na zagranicznych rynkach. Na ten cel Dolnośląski Urząd Marszałkowski zamierza przeznaczyć 2 mln zł, większość będzie pochodziła z funduszy unijnych. Wicemarszałek województwa dolnośląskiego Grzegorz Macko podkreślił podczas telekonferencji prasowej, że projekt promocyjny skierowanych jest do mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców. – To program polegający na organizowaniu wyjazdów dla przedsiębiorców oraz organizowaniu dla nich kontaktów zagranicznych. Przedsiębiorcy dzięki temu programowi będą mogli brać udział w targach międzynarodowych, a przez to zwiększą swój potencjał eksportowy – mówił wicemarszałek. W ramach
     
69%
pozostało do przeczytania: 31%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze