Sondażowy zawrót głowy

numer 2670 - 29.06.2020Opinie

Od dekady rozsądni analitycy apelują o dużą dawkę sceptycyzmu wobec badań poszczególnych pracowni, które zamiast informować o otaczającej nas rzeczywistości, próbowały wpłynąć na nastroje społeczne i odbiór poszczególnych kandydatów. Świetnym przykładem była kampania Bronisława Komorowskiego z 2015 r., która zakończyła się sromotną klęską



zawartość zablokowana

Autor: Grzegorz Wszołek


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się




reklama









#DziękujeMyZaOdwagę
reklama