Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​Ponad 320 mln zł na promocję firm za granicą

Dodano: 29/06/2020 - numer 2670 - 29.06.2020
FIRMY \ Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła 6. edycję konkursu „Go to Brand”. Mikroprzedsiębiorcy oraz mali i średni przedsiębiorcy wybrani do dofinansowania otrzymają łącznie prawie 327 mln zł na promocję swoich marek na rynkach zagranicznych. Program „Go to Brand”, finansowany z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich firm. W ostatniej edycji programu wzięło udział 1575 podmiotów, czyli o 180 więcej niż w 2019 r. Wsparcie na promocję swoich wyrobów i usług na rynkach zagranicznych otrzyma 1117 firm, co również jest rekordowym wynikiem. – Takie programy jak „Go to Brand” są dużą pomocą w kreowaniu rodzimych produktów i usług. Są też szansą na
     

44%
pozostało do przeczytania: 56%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze