​Ponad 320 mln zł na promocję firm za granicą

numer 2670 - 29.06.2020Gospodarka

FIRMY Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła 6. edycję konkursu „Go to Brand”. Mikroprzedsiębiorcy oraz mali i średni przedsiębiorcy wybrani do dofinansowania otrzymają łącznie prawie 327 mln zł na promocję swoich marek na rynkach zagranicznych.

Program „Go to Brand”, finansowany z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich firm. W ostatniej edycji programu wzięło udział 1575 podmiotów, czyli o 180 więcej niż w 2019 r. Wsparcie na promocję swoich wyrobów i usług na rynkach zagranicznych otrzyma 1117 firm, co również jest rekordowym wynikiem.

– Takie programy jak „Go to Brand” są dużą pomocą w kreowaniu rodzimych produktów i usług



zawartość zablokowana

Autor: ar


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się




reklama









#DziękujeMyZaOdwagę
reklama