​Założenia kampanii Trzaskowskiego

Warunkiem skutecznej rywalizacji Andrzeja Dudy z Rafałem Trzaskowskim jest trafne odczytanie założeń jego kampanii i adekwatne ustosunkowanie się do tego. Głównym jej założeniem nie jest wcale określona wizja przyszłości naszej ojczyzny i program, lecz autopromocja – przekonanie jak największej liczby wyborców, że – w przeciwieństwie do „długopisu” – Trzaskowski jest po prostu fajnym facetem, który chce zgody, będzie odbudowywał wspólnotę (którą PO rozwala od 2005 r.), będzie silnym prezydentem kontrolującym rząd itp. A jego „programem” jest niespójny zbiór ładnie brzmiących tez, tego, co chce usłyszeć duża część wyborców, maskowanie rzeczywistego programu i podszywanie się pod elementy programu Zjednoczonej Prawicy. Kampania ma utrwalić w oczach
63%
pozostało do przeczytania: 37%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze