​Nawyki zdobyte w młodości zaprocentują w dorosłości

numer 2697 - 30.07.2020Gospodarka

EDUKACJA FINANSOWA „Wybory twojego dziecka bywają różne. Ważne, że samo na nie oszczędza” – to komentarz do spotu reklamowego Pekao SA, w którym ok. 10-letnia dziewczynka, przed wystawą sklepową z jej wymarzonym rowerem, decyduje o tym, że na urodziny taty zdąży jeszcze zaoszczędzić, a swój bicykl kupi właśnie teraz. Kilka kliknięć w komórkę i sprawa załatwiona.

To nie jest przyszłość, już dzisiaj dzieci zarządzają swoimi finansami przez smartfon. Zdaniem wielu ekspertów takie doświadczenia to najlepsza droga, aby z naszych pociech wyrosły osoby świadome i wyedukowane finansowo.

W reklamie pokazaliśmy, że w aplikacji PeoPay Kids dziecko może zarządzać środkami między poszczególnymi skarbonkami. Podkreśliliśmy tym samym, jak w kwestii finansów dzieci ważna jest nauka dokonywania samodzielnych wyborów i brania za nie odpowiedzialności. To kontynuacja kampanii „Bierz życie za rogi”, w której przedstawialiśmy nietuzinkowe osiągnięcia bohaterów. Tu postawiliśmy na nieco inną formę, czyli fabularny scenariusz z rezolutną dziecięcą bohaterką, która realizuje oszczędnościowe cele oraz sprawnie posługuje się kartą – mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao SA.

Według badania „Family Power”, zrealizowanego przez firmę IQS, rodzice dzieci w wieku 6–13 lat mają świadomość, że powinni edukować swoje pociechy w dziedzinie finansów. Pekao postanowiło pomóc rodzicom przekuć teorię w praktykę i wdrożyć PeoPay Kids, rozwiązanie, które uczy dziecko zarządzać pieniędzmi.

Podstawą pakietu jest prosta w obsłudze aplikacja dla najmłodszych z wirtualnym trenerem, który wyjaśnia różne pojęcia z zakresu finansów oraz tłumaczy, jak skutecznie oszczędzać i gospodarować środkami



zawartość zablokowana

Autor: p.woz.


Pozostało 51% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się




reklama










#DziękujeMyZaOdwagę
reklama