Sport

Piłka nożna Piwo na trzy lata Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 r. Przedstawiciele mistrzowskiej drużyny i najbardziej rozpoznawalnej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony. – W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie. – Wraz z Klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też Legię i naszą współpracę na rynku – dodaje.   Piłka ręczna Sparing Orlenu W czwartek w Blaszak Arenie w Płocku Orlen Wisła pokonała MMTS 32:18 w meczu kontrolnym piłkarzy ręcznych.
58%
pozostało do przeczytania: 42%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze