Realny doradca w wirtualnej rzeczywistości

Trwająca na całym świecie pandemia koronawirusa i towarzyszące jej skutki dla ludzi i gospodarki powodują, że firmy zostały postawione przed licznymi nowymi wyzwaniami. Jednym z nich jest bezpieczny kontakt z klientem i jego bieżąca obsługa. Doskonałe narzędzie, które rozwiązuje ten problem, udostępnił PKO Bank Polski. Z rozwiązania mogą skorzystać wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć czegoś o ofercie banku bądź z niej skorzystać. W sierpniu PKO Bank Polski uruchomił usługę wideodoradcy dla klientów indywidualnych. Bez wychodzenia z domu i w przystępny sposób każdy może zamówić rozmowę wideo w trybie online. Podczas takiej rozmowy można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne czy otwarcie limitu w koncie. W okresie pandemii wideorozmowa to
11%
pozostało do przeczytania: 89%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl