Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Przystanek na Agorze

Dodano: 15/10/2012 - Numer 336 - 15.10.2012
Dziś zostaną otwarte koperty z ofertami firm na budowę i użytkowanie dla celów reklamowych niemal 1600 wiat przystankowych. Ofertę złożyła m.n. spółka wydawcy „Gazety Wyborczej” Agory – AMS i Stroer. Radni PiS-u chcieli objąć specjalną kontrolą ciągnący się dwa lata przetarg, ale PO na to się nie zgodziła. 1580 wiat przystankowych w stolicy to wyjątkowo smaczny kąsek. Wiaty, których projekt został przygotowany już przed wielu laty, to taki nośnik reklam. A właśnie na tym zarabia się duże pieniądze. Dlatego o budowę „przystanków” ubiegają się poza konsorcjum AMS i Stroer Polska również Clear Channel, JC DECAUX Polska, konsorcjum Universum Digital oraz UPG Warszawa, konsorcjum Art. Marketing Syndicate SA, a także konsorcjum CAM Polski Outdoor sp. z o.o. oraz CAM Media SA. Przetarg ma
     

31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze