Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Brudna gra konkurencji

Dodano: 27/10/2012 - Numer 347 - 27.10.2012
MEDIA \ Prorządowe środki masowego przekazu na bardzo dobry wynik „Gazety Polskiej Codziennie” w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów zareagowały atakiem na Instytut Monitorowania Mediów. – Mediom głównego nurtu pozostała jedynie demagogia – komentuje sprawę Tomasz Bieszczad z Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy. Przypomnijmy, w opublikowanym wczoraj raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, „Codzienna” znalazła się na trzecim miejscu, wyprzedzając m.in. „Wprost”, TVN24, Radio Zet. Ten wynik wywołał atak m.in. niszowego portalu NaTemat.pl, który nie znalazł się w rankingu i zaatakował IMM, wytykając wadliwą metodologię badań. Te ataki nie dziwią Tomasza Bieszczada. – Podważając niekorzystne dla siebie badania, tzw. mainstream wykazuje mentalność Kalego. Te same
     

50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze